30.11.08

30

Jag kommer på mig själv med att sitta och lyssna på fina kärlekslåtar, både i lycklig och lite mindre lycklig form. Meningar som "om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt", "du är det finaste jag vet", "vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn", "kärlek har svikit mig alltför många gånger, och jag vill ha dig". Håkan Hellström sätter så fina ord på kärleken att jag bara vill lägga mig på marken, skrika, gråta och sväva iväg i hans magiska texter som får mig att tänka på Dig lite extra.
Och jag som är besatt av horoskop ser även att jag är på toppen av min kärleksstege nu, så varför omfamnar Du mig inte snart?
Tur: Tecken finns på en eller annan framgång i dag. Ett positivt besked når dig och framtidsplaner tar form.
Kärlek: Någon som verkligen faller dig i smaken kan korsa din väg idag. Du bör försöka med allt du kan för att väcka intresse.
Det är ju alldeles tydligt att Du ska få mitt hjärta att slå överdrivet hårt och fort idag. Missa inte detta tillfälle

1 kommentar:

Anonym sa...

fint fint fint. det är så kärlek ska vara. oavsett om den är lycklig eller ej. hoppas att det går bra med ditt hjärta.